PHOTO BLOG

ADIDAS

 

CZTERY PASKI ADIDASA

Wczoraj wybrałem się na mały rajd po marketach i zauważyłem, że ogromna część towarów oferowana jest po promocyjnych cenach. Nieistotne czy są to podgniłe owoce, nabiał z krótkim terminem ważności, niemodna odzież, nowoczesny telewizor lub super telefon. Wszystko to można kupić w promocji. Jednym słowem termin promocja wciąż króluje w handlu. Czy używanie go zawsze jest właściwe? Pisząc ten tekst przypomniało mi się pewne zdarzenie z przed lat związane właśnie z promocją. Na jednym z miejskich targowisk wpadła mi w oko sportowa bluza. Na jej przodzie widniał napis ADIDAS. Cena przystępna, rozmiar dobry. Pomyślałem, że to świetna okazja, ale coś tu nie grało. Obejrzałem bluzę dokładnie i zauważyłem, że wzdłuż rękawów biegną cztery pasy, a powinno być tylko trzy jak we wszystkich oryginalnych produktach firmy. Zapytany o to handlarz odparł, że to promocja i jeden pasek jest gratis.

PROMOCJA DŹWIGNIĄ HANDLU !

Foto www.quelle.de

2 responses

  1. Jarosław

    Super temat, podobnie jak kasety DTK, klapki Didasa i kalkulatory Shrap:)

    17 Luty 2009 o 15:35

  2. ♪♥ Araan

    KISS …..

    7 Wrzesień 2010 o 12:44

Skomentuj

