PHOTO BLOG

Skumbria

Sałatka z Makreli
Wczoraj wybrałem się na zakupy i trafiłem do jednego ze znanych marketów. Oczywiście jak to w marketach bywa gdzie nie spojrzysz, tam promocja, albo wyprzedaż. Zachęcony niską ceną konserwy rybnej wrzuciłem towar do koszyka. Po powrocie do domu dokladnie przeczytałem co jest napisane na etykiecie i okazało się, że po raz kolejny zostałem nabity w przysłowiową butelkę. Otóż zamiast sałatki z makreli nabyłem sałatkę z makrelą niby jedna mała literka, a jaka wielka różnica w asortymencie. Zdawałoby się, że wszystko jest w porządku, jednak poczułem się oszukany i postanowiłem, że więcej bez okularów do sklepu nie wejdę, a prawdziwą sałatkę zrobię sobie sam.
 
*
Przepis
Składniki : 1 makrela, 1 jajko, 15 dkg żółtego sera, majonez, pieprz, sól
Makrelę obieramy, dzielimy na drobne kawałki, układamy na misce.
Smarujemy warstwą majonezu, posypujemy poszatkowanymi jajkami
Kładziemy kolejną warstwę makreli, majonez, jajko.
Na wierzchu smarujemy majonezem i posypujemy startym na tarce żółtym serem.
Smacznego !
* Źródłó przepisu. Najlepsze Przepisy 
 

Jedna odpowiedź

  1. ♪♥ Araan

    HELLO, MARKO! FELICIDADES!

    7 września 2010 o 12:42

Dodaj komentarz