PHOTO BLOG

Humorki

24.gif
UŚMIECH NA WEEKEND
Oto kilka dialogów dwóch sąsiadów
FRANCKA I ANTKA
***************************************************************************
Antek… dlaczego ty rąbiesz drwa na siedząco?
– Bo próbowałem na leżąco, ale jakoś niewygodnie.
******************************************************************************************************
 Antek… to nie wasz Burek leży na jezdni?
– Nasz Burek nie był taki plaściasty.
******************************************************************************************************
   Francek… dlaczego rozwalasz futrynę w stajni?
– Bo mi koń z chomontem nie chce wejść.
– To nie lepiej zdjąć koniowi chomonto.
******************************************************************************************************
Francek wiesz, że dziś pierwszy raz obudził mnie budzik.
 – Jakim cudem?
 – Moja baba mnie nim w łeb gwizdła.
*****************************************************************************************************
 Antek…  czy ty wiesz, że nasz Pimpek umie czytać.
– Oczywiście
– A skąd?
– Nasz Burek mi powiedział.
************************************************
 
 0-wc10.gif
 
 

4 responses

  1. viki

    Lubię śląskie dowcipy sa super można się pośmiać.

    28 Marzec 2009 o 03:48

  2. ♪♥ Araan

    KKKKKKKKK ………. ARAAN …….

    7 Wrzesień 2010 o 12:40

  3. muito engraçado!

    4 Marzec 2013 o 03:39

Skomentuj

