PHOTO BLOG

Humorki

TEKSTY Z PRZYMRUŻENIEM OKA
Oto trochę zabawnych tekstów, ktore gdzieś tam i kiedyś tam zasłyszałem, ale ilekroć któryś
 z nich sobie przypomnę zawsze się uśmiechnę.
 
Rozmowa telefoniczna
 – Panie kierowniku, dzisiaj nie mogę przyjechać do roboty, bo mi pies zachorował.
 – A co ty na psie do roboty jeździsz.
Do zegarynki
 – Przepraszam, że dzwonię do pani o tak wczesnaej porze, ale może mi pani powie,
która jest teraz godzina.
Ulica
 – Zauważyłem, że prawie w każdym większym mieście jest ulica Dworcowa.
Może ktoś wie kim właściwie był ten Dworcow?
Kolega do kolegi
 – Załatwiłeś już swoją potrzebę.
 – Nie, bo nie pamiętam czy męski to trójkącik czy kółeczko.
Pasieka
 – Ojciec sprowadził z zagranicy takie pszczoły, że dają dwa razy tyle mleka co nasze krajowe.
Do przechodnia
 – Przepraszam, czy może nam pan cyknąć zdjęcie.
 – Nie wypada mi, bo jestem z dzieckiem.
 – ???
Pytanie z wywiadu
 – Jaką dyscyplinę sportu pani preferuje?
 – Oczywiście, łyżewnictwo figurowe
Pytanie do kandydatki na Miskę 
 – Gdzie mieści się siedziba Fiata?
 – Oczywiście w Toronto
Komentator zawodów w narciarskim zjeździe powiedział…
 – Nogi jej się rozjechały na tym betonie ze śniegu, ale skrawędziowała.
Sensacja archeologiczna
 – W Krakowie odkryto pozostałości po XIV wiecznej, drewnianej kamienicy.
Pytanie do przechodnia
 – Ma pan zapałki?
 – Mam, ale proszę nie otwierać pudełka, bo to są zapałki na gaz i może się ulotnić.
Pytanie
 – Dzień dobry. Tym tradycyjnym pytaniem zwracam się do telewidzów i gości w studiu.
 
aap.gif
 
 

4 responses

  1. viki

    HUMORKI SĄ SUPER

    2 Maj 2009 o 01:30

  2. Jarosław

    Numer z towarzyszem "Dworcowem" rozłożył mnie calkowicie….a teraz się odwdzięczę brutalnie odnośnie buraczków :)…………..- żona do męża – kochanie usmażyć Ci jajka – cycki sobie usmaż kobieto:)

    4 Maj 2009 o 13:06

  3. ♪♥ Araan

    HI ……

    7 Wrzesień 2010 o 12:35

  4. kkkkkkkkk

    5 Styczeń 2013 o 02:49

Skomentuj

