PHOTO BLOG

Szewcy

 
5.gif
 
SZEWCY
Wczoraj na jednym z budynków moje oczy ujrzały okazały szyld z
napisem SZEWC, bardzo się ucieszyłem, że ten zawod z ogromnymi tradycjami jeszcze nie upadł.
Wprawdzie są RENOWATORZY OBUWIA, ale przecież to nie to samo.
Gdy podszedłem nieco bliżej, moje oczy już się tak nie radowały, okazało się bowiem, że ten
szewc dorabia klucze, a nie naprawia buty.
 

 
U szewca
– Przyszełem odebrać buty z naprawy.
 – Płaci pan 10 zł.
– Tak mało. Na kwicie napisano 20 zł.
– Jeden but zgubiliśmy.
6.gif
O szewcach
 – Klnie jak szewc
– Szewc bez butów chodzi
 – Szewska pasja
 – Pije jak szewc
 – Szewski poniedziałek

3 responses

  1. Bożena

    Jeden z wielu przykładów takich "smiesznostek" Ubawiłam się ale Ty pewnie mniej……Milej soboty

    23 Maj 2009 o 16:45

  2. viki

    Super pośmiałam się jak zawsze z Twoich humorów które zamieszczasz w blogu :):)

    29 Maj 2009 o 13:37

  3. ♪♥ Araan

    HI

    7 Wrzesień 2010 o 12:34

Skomentuj

