PHOTO BLOG

Targowisko

TARG
W ten przedświąteczny dzień wybrałem się na miejskie targowisko by kupić trochę świeżych warzyw i owoców.
Dawno tam nie gościłem, więc byłem mile zaskoczony różnorodnością oferowanych towarów.
Można było kupić przysłowiowe mydło i powidło.  Nabyłem, więc cebulę czosnkową, pomidory paprykowe, jabłka gruszkowe, sałatę masłową, truskawki "ananaski" i oczywiście młode ziemniaczki, takie normalne, żadne tam kalafiorowe. Rozglądałem się za czereśniami wiśniowymi, ale podobno to jeszcze nie sezon.
Popołudnie spędziłem, więc pożytecznie i prawie miło. Prawie bo na koniec dostałem burę od straganiarza.
Wystawił on informację cenową o treści "Pieczarka Średnia 5 zł", więc zapytałem czy przy zakupie 3 pieczarek dostanę rabat z 15 na 12 zł. Facet chyba nie miał poczucia humoru bo odegnał mnie od stoiska. W takiej sytuacji już nie komentowałem innego napisu o treści "Japko Mękintosz 2 zł".
Mimo to uważam, że atmosfera panująca na targowiskach jest dużo zdrowsza niż ta w super marketach. 
Nikt przynajmniej nie uważa mnie za potencjalnego złodzieja i oczywiście mam możliwość trochę się
potargować i trochę pożartować.
 
     
  

4 responses

  1. p.omarancza_1331

    … No tak , powinieneś dostac ten rabat , przeciez klient nasz pan … ja zawsze sie targuję , chocby na przysłowiowe " lody " z synkiem . Śmieszne te mixy smakowe , żeby jabłko nie smakowało jak japko … he he he … Pozdrawiam :)))

    22 Czerwiec 2009 o 17:25

  2. viki

    Musiałeś mieć ubaw następnym razem zapytaj czy ma japka papierowe ja osobiście bardzo lubiłam jabłka papierówki tu ich niestety nie ma.:):)

    29 Sierpień 2009 o 22:46

  3. ♪♥ Araan

    HI …..

    7 Wrzesień 2010 o 12:32

  4. hehehehe

    5 Styczeń 2013 o 02:52

Skomentuj

