PHOTO BLOG

Sen o Warszawie

 
 
 
Sen o Warszawie
 
Mam tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam kolorowe sny.
 
     
 
       
 
       
 
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni.
 
     
 
       
 
       
 
Gdybyś ujrzeć chciał nadwiślański świt
Już dziś wyruszaj ze mną tam
Zobaczyć jak, przywita pięknie nas
Warszawski dzień.
 
     
 
"Sen o Warszawie" to tytuł utworu pochodzącego z repertuaru
Czesława Niemena, do którego tak piękny tekst napisał Marek Gaszyński.

 

6 responses

  1. viki

    Śliczne fotki sam robiłeś?

    18 Lipiec 2009 o 19:50

  2. p.omarancza_1331

    … Fotki piękne … Jest na co popatrzyc … Czy to w holdzie w rocznicę Powstania Warszawskiego ?

    30 Lipiec 2009 o 19:27

  3. Realistka

    Stare Miasto jest piękne czyż nie?

    18 Sierpień 2009 o 07:24

  4. archiwum

    Piękne Aguś .. ileż my tam ścieżek wydeptałśmy..prawda? .. musimy jeszcze dodać do kolekcji perełałek Warszawy nasze Łazienki i Wilanów ..:))

    18 Sierpień 2009 o 07:50

  5. ♪♥ Araan

    BELAS !

    7 Wrzesień 2010 o 12:31

  6. kisssss

    4 Marzec 2013 o 03:34

Skomentuj

